Owl :3

Sebelum Minggu Terakhir .

Assalamualaikum.

Minggu yang sangat tough , mencabar , penuh kesabaran , dan bermacam macam perasaan lagi yang bermain di kepala.Jumaat lepas dapat tempahan dari atasan MARA untuk jamuan makan tengah hari sempena perasmian rumah contoh untuk pelajar elektrik kiranya special task untuk budak kulinari dan Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar dengan bantuan ChefFadzil yang banyak membantu kami dari segi masakan.

Line up menu untuk jumaat(semalam):
Appettizer
-Goreng pisang
-Cucur badak
-Ketayap
Main course
-Ayam masak lemak cili padi
-Asam pedas tenggiri
-Asam pedas tetel
-Sayur campur ala jawa
-Sambal belacan&ulaman
 dessert
-Cream caramel (GiatMara Tangga batu buat)
-Bread butter pudding*
-Fruit punch
-Mix Fruit

Fuhhhhhhhhhhhh tarik nafas panjang la bila mula-mula dapat task dari chef dalam kepala duk fikir 'Ya Allah boleh ke buat ni event untuk pengerusi MARA pulak tu bukan calang-calang orang kena work hard ni' Nasib la punya chef yang gagah perkasa bak kata orang kecil kecil cili padi bila di dapur panas kuali. Eh ? Hihihi Everything goes clearly walaupun ada la jugak incident-incident ataupun drama sebabak yang berlaku eleh normal la kan bila dah dekat dapur rasa panas jeeeeeeeeeee trololololooooooo.

Pejam celik pejam celik tinggal la beberapa minggu saja lagi sebelum nak terbang ke Langkawi . Ya Allah rasa berat sangat nak tinggalkan mereka mereka yang tersayang.Barang satu apa pun tak pack lagi.Rilex k rilex hihi.Next week , ummi datang jumpa pengurus untuk bagi surat tawaran dannnnnnnn next week jugalah minggu terakhir dekat GiatMara Masjid Tanah *sobsobsob*


Selfie dengan Adam *cough cough* Arief iskandar awak kalau tertengok gambar ni jalan jealous k sayang dont be 'we're just friend *hug hug* Hahahahhahahaha.



itu saja rasanya untuk malam ini moga ketemu lagi 
mohon jangan jemu .



Salam sayang,
Norfazlin Badrol Hisham
XOXO

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.