Owl :3

Darah Muda.

Muda.

Semua orang pernah lalui zaman muda.Orang kata orang muda darah cepat panas betul ke ?Bagi aku mungkin ya kerana ada sebab aku kata begitu aku juga orang muda masih mentah baru nak kenal dunia.Masih belajar apa itu erti hidup bak kata mat rempit 'Budak baru nak up' Tak kisah la siapa yang kata.Umur aku baru masuk lapan belas mungkin dah rasa besar kepala,semua benda betul semua benda tak salah , nak rasa bebas ,kuat memberontak, macam macam lagi lah.

Banyak lagi yang perlu belajar perlu dicari perlu dikaji.Jangan ingat dah cukup umur boleh buat suka suka hati memang tak la.Selagi aku hidup terus berbakti pada semua orang tak lupa yang Maha Pencipta.Kalau orang tegur apa ke kau rilex je dorang sayang bukan marah pun saje acah acah.Ni tak ada yang melawan la apa la ingat weh mak ayah ni tak jual dekat kedai tayar ke tesco ke jusco ke bla bla bla.Rilex je weh baik buruk diaorang tetap mak ayah kita tak ada dorang tak ada kita.Biasalah darah muda cepat panas cepat mendidih je aku pun sama pernah je degil tak dengar kata ayah dan ummi tapi bila dah kena balasan ha baru tau langit tinggi rendah.Allah kalau nak bayar cash cepat weh tak payah tunggu maggi kembang ke apa terus sambar je .Benda benda macam ni la mematangkan aku buat aku sedar yang betapa sayangnya mereka terhadap anak anak.Nak layan metalica ke scorpion ke layan hantuk hantuk kepala ke lantak la asalkan mak ayah serta Allah  kena patuh.


Aku pun tengah konfius ni apahal entry kalini macam 'gangster ' je kan mentang mentang baru lepas tengok KL GANGSTER 2 . Memang terbaik la *Promote jap*K ni serius baru baru ni aku jumpa depan mata aku sendiri budak baru nak 'up' agak kurang ajar la bak kata orang melake dengan parents dia sampai menangis mak dia weh geleng kepala aku tengok.Aku harap benda ni jadi pengajaran buat aku dan korang. 

Apa apa pun sayang la parents korang selagi mereka ada . Jangan sakiti mereka.Selagi mereka ada buat la apa yang kau rasa mereka bahagia dan gembira.Aku ni bukan reti sangat nak cakap pasal benda benda ni tapi setakat kalau nak share ok kot aku pon 'Darah muda 'jugak hihihi 'Darah manis 'belum lagi *k gurau* *Hahahahhaha*


Tengah busy packing barang nak sambung belajo dah *sedih*

Salamsayang,
Norfazlin Badrolhisham
XOXO


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.