Owl :3

Dua Dalam Satu.

Assalamualaikum .


Hai bloggers sekalian,

Apa khabar? sihat semuanya ? semoga kita sentiasa dilindungi olehNya aminn.Lama tak berceloteh agak busy dengan assignment yang membuatkan makan tak kenyang,mandi tak basah,tidur tak lena . Eh ? Hihihihi Alhamdulillah semua dah siap cuma tinggal beberapa modul saja lagi yang belum settle.Jadi memandangkan dah lama tak updated kira double story la senang kikikikiki.

Part1.




28/9/2013.

 Dear Arief Iskandar,


'Happy Monthsary awak.' Alhamdulillah for 3 years 11 month kita kenal , kita sayang , kita rindu , kita gaduh , kita bermanja , kita merajuk dan sewaktu dengannya.Untuk sampai ke tahap sekarang bukan mudah kan awak kita tough kita diuji pun kita dapat harung segala ombak yang datang.Yang pahit kita jadikan pengajaran dan yang manis kita simpan kunci dalam peti boleh cerita dekat anak anak nanti eh ? Hahaha *kelipkelipmata* . Dengan izin Allah panjang jodoh kita tak kemana. Walaumacam mana sekalipun kita manusia biasa hanya mampu merancang sebaliknya Allah yang menentukan.Jika ditakdirkan suatu hari nanti Allah pisahkan kita jangan sedih sekurang kurangnya banyak kenangan manis yang kita cipta sepanjang perkenalan kita yang tak seberapa.Terima kasih sebab awak bagi peluang pada diri ini untuk jaga awak masa kaki awak injured, kenal family awak , bagi ruang untuk saya menetap dalam hati awak *tutupmuka*.Moga Allah lindungi kita serta hubungan perkenalan kita . Amin Ya Rab :D



Part2.



 

Tiada apa yang aku mampu ucapkan selain sujud syukur padamu Ya Allah . Alhamdulillah aku diterima setelah beberapa kali permohonan aku ditolak . Tak mudah melatah malah bersabar aku percaya lambat atau cepat doaku dimakbul.Terima kasih buat insan yang paling aku sayang ummi& ayah for the du'a . Hari pendaftaran pada 29/10 tak lama saja lagi untuk melangkah ke satu tangga bukan mudah banyak perkara yang perlu difikir dan disediakan.Tambahan,pertama kali seumur hidup aku akan berjauhan dengan keluarga tersayang pastinya akan aku rasa bukan sekarang mungkin lepas ummi dan ayah hantar aku kesana . Jauh ? Pulau langkawi ? Boleh ke aku berdikari ? boleh ke aku hadapi ? Ahhhhhhhhhh Aku anggap satu cabaran aku untuk terus menuntu ilmu.Bak kata orang ' Belum cuba belum tahu' Bumi Allah ini luas terbentang banyak benda yang aku perlu cari dan ambil . 




Okay la rasanya puas berceloteh . 


Salam sayang,

NorFazlin Bte Badrol Hisham
XOXO.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.