Owl :3

Salam Aidil Adha.

Assalamualaikum.


Selamat Hari Raya Aidil Adha .


Harini raya kedua.Aku balik kampung rumah wan sebab tok teh buat kurban tahun ni malam tadi 'merewang' kupas bawang,kupas nenas tak ketinggalan aku menyelit hiris serai hi hi hi .Bangun seawal pagi gigih untuk kenduri harini.Aku dapat task kena buat air tawakal saja la time tu 

-Sirap Limau
-Asam Boi
-Jagung

Buat air ? senang ? boleh tahan la setakat buat air je kan tak berat sangat .Alhamdulillah pujian yang aku dapat mujur bukan kutukan.'Ammboiiiiiii manisnya air anak dara ni buat semanis orangnye'kata mereka masa tu aku dah tersenggih sengih tepi pintu mujur tak pengsan tak pasal-pasal abang ketul ketul angkatkan ha ha ha .


Okay la sekurang kurangnya sebelum aku pergi dapat jugalah jumpa dengan saudara mara gelak tawa , gurau senda . Aku sebenarnya tak tahu nak taip apa ni memang tak ada idea tapi gigihkan diri menaip.Barang-barang semua dah packing seminggu saja tinggal alahai cepatnya.


Nanti 'ngepost' lagi.Penat tak terkata.

 Pagi raya.Comel sikit je . LOL



Moga ada yang rindu.


Salam sayang,
NorFazlin Badrolhisham
XOXO


 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.