Owl :3

Pasar Malam Masjid Tanah.

Assalamualaikum.


Pasar Malam Masjid Tanah.


Setelah beberapa lamaaaaaaaaaaaaaaaa sebab apa 'A' tu panjang sebab memang aku dah lama tak pergi pasar malam weh serius ni ha ha ha.Tetiba ummi ajak aku pun pergi la kan bila lagi nak dating dengan ummi lagi ahad ni aku nak sambung belajar dah *sigh* Ok ok lupakan nanti nanti sedih tihehehehe 

Aku pergi tadi bertiga Fatimah si cinonet tu menyelet jadinya dia nak aku pegang tangan dia sweet la dekat situ padahal dekat rumah bergaduh tarik tarik rambut Wuuu.Jalan punya jalan pusing punya pusing aku tak tau nak beli apa ummi tunjuk itu aku geleng tunjuk yang lain pun aku geleng tiba tiba *Bunyi suspen*


Aku terrjumpa 'Nasi Kerabu' dalam fikiran aku ' Lamo tok make nasik keghabu ce tera so'aku kecek dalam hati je kuikuikui jadi aku belilah sebungkus empat ringgit weh murah tak murah kalau dekat Kelantan tak tau la aku berapa harganya mesti lagi sedap punya kan .


Taraaaaaaaaaaaaaaaaa




Dear bakal ibu-ibu mertua diluar sana,

Lepas ni saya janji akan belajar buat Nasi Kerabu. Hi hi hi K gurau .


Jaga diri jaga hati.


Salam Sayang

Nor Fazlin Badrolhisham
XOXO

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.