Owl :3

Selepas Tiga Bulan.

Assalamualaikum.


Aku rasa dah berabad tak membebel di dunia blogger maklum la sejak bergelar pelajar Langkawi Tourism Academy memang agak busy seperti orang lain yang sedang berlumba-lumba mengejar cita-cita.Alhamdulillah tiga bulan aku dekat Pulau Langawi memang tak dapat dinafikan macam macam pengalaman yang dapat macam macam ragam kawan kawan suasana pun berbeza.Mula-mula mendaftar sangat teruja dapat kawan baru suasana baru lecturer yang sporting, garang , kelakar macam macam lagi lah .


Keluarga baru aku CCA1 memang best.Aku sebenarnya tak tahu nak taip apa otak dah naik tepu lama tak menaip ha ha ha ha ada masa nanti aku cerita lagi .


Arief iskandar saya rindu awak :) jaga diri sayang .


Salam sayang ,

NorFazlin Bt BadrolHisham
XOXO
 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.