Owl :3

Merajuk.

Merajuk lagi.




Apa lelaki 'Kelantan' memang kuat merajuk ke apa?Kena marah sikit merajuk kena tegur sikit merajuk kena sayang tak pulak merajuk alahai gediknya awak Arief Iskandar.Mentang mentang la saya nak belajar jauh , jauh dari awak mula lah ulat bulu naik daun buli saya macam macam.

Kalau sehari tak merajuk tak sah.Macam la saya ni tak ada kerja lain nak pujuk awak ye amboi amboi amboi*gaya mak mak cekak pinggang* Hihihihi.Kalau saya nak merajuk memang awak tak bagi chance langsung awak je nak menang.Tapi best sebenarnya,bila gaduh je ha mula la saya kecek 'klate' dengan awak yela awak jugak yang ajar saya kan sampai dah boleh dah rasanya jadi 'mek' kihkihkih.Bagi saya benda tu biasa acah acah je saja tak ada kerja cari kerja saya usik awak awak usik saya elok la tu lepas tu dua dua merajuk off phone la , campak phone dalam sungai la , baling phone dekat dinding la macam macam la *tipu je* .

Tak lama lagi saya dah nak sambung belajar tinggal la awak.Ada la dalam dua minggu lagi sebelum nak flyyyy ke Langkawi.Ya Allah cepat sungguh masa berlalu.




 Moga Allah sentiasa pelihara hubungan kita.Ameen



Tiba-tiba ter rajin pulak nak menaip.Moga ada yang rindu :D



Salam sayang,
NorFazlinBadrolhisham
XOXO 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.