Owl :3

Adik Perempuan.

Assalamualaikum.


Adik perempuan.






Aku punya adik perempuan.Kecil , molek , genit , putih melepak , petah berkata-kata , agak 'poyo' , bajet cute , suka buli aku , comel sikit je , dan macam macam lagi.Umur kami jauhhhhhhhh berbeza aku lapan belas dia baru empat tahun campur tolak darab bahagi semua empat belas tahun jarak usia kami.Kadang-kadang pergi beli barang dapur tak kira la dekat tesco,jusco,family store aku tolak troli dia duduk dalam tu kadang kadang aku buat nakal tolak laju laju nasib baik tak langgar abang 'bangla' buat kerja lepas tu mesti orang kata ' Comel nye anak ' Aku dah biasa sangat ayat tu apa muka aku dah macam mak mak ke ? Lantak lah apa orang nak kata.

Lepas SPM,rutin aku hari hari hantar adik pergi tadika tak jauh mana pun sebrang jalan je pagi pagi pegang tangan jalan tergedek gedek berdua sampai tadika dia tata aku , aku tata dia sama sama tata hi hi hi tepat pukul 12 dia balik cerita lah macam macam apa yang dia belajar apa yang dia buat dekat tadika hari hari aku pula jenis suka melayan budak budak ikutkan saja kata dia . Kalau masa lapang aku memang lepak la dengan dia main masak-masak, mewarna , ajar dia kenal huruf.Tapi bila dah masuk alam dia kalau dia kata masuk dalam khemah masak masak dia ikut kan je jangan kata tidak tak pasal pasal angin ribut petir semua keluar.

Yang best ada adik ni terutama adik perempuan, kalau gaduh boleh tarik tarik rambut sampai ummi aku dah tak boleh kata apa aku suka sakat dia sampai menangis aku kerjakan macam mana aku buat sekalipun dia tetap cari aku sebab apa ' Kakak adik nak susu' 




 Peace n_nV






 Sengih mintak cekelat







 Busy projek baru.


 Bila dah 'tension' buat muka.



Aku bersyukur punya adik yang secomel dia.Teringat masa mula mula dapat adik baru 'kaku' gila macam tak percaya ada adik lagi sebab sebelum Fatimah ada kami bertiga adik beradik aku sorang perempuan.Bila dah ada adik perempuan pulak tu maka jatuhlah takhta aku sebagai anak perempuan tunggal takpe aku buli dia puas puas kah kah kah . Yang paling manis bila kumpul adik beradik yang tiga besar besar semua ada pulak terselit budak kecik ha ha ha kelakar kadang kadang tapi kami bahagia happy empat beradik.


Tu la bila dah dapat sambung belajar jauh mula la gedik menaip panjang panjang cehhhhh .Aku baru lepas test urine harini alhamdulillah tak ada apa apa aku budak baik hi hi hi sekarang ni tinggal pack barang je lah . *cari tisu* okay la tak pasal pasal melalak karang.


Moga ada yang rindu.


Salam sayang,
NorFazlin Badrolhisham
XOXO

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.