Owl :3

Perlu Ada Peluang Kedua Ke ?










Ada orang kata setiap orang berhak diberi peluang kedua.Secara peribadi saya rasa perkara itu tidak salah kerana siapa kita hendak menentukan sesuatu perkara dan mungkin dengan adanya peluang kedua tu seseorang mungkin akan berubah dan menjadi lebih baik dari sebelumnya.Seseorang pernah menyatakan sukar untuk beri peluang kedua apabila kita sudah dipersiakan,dikhianati dan entah apa lagi membuatkan peluang kedua adalah sesuatu yang agak mustahil walaupun ternyata ada juga orang yang mampu untuk memberikan sehingga ke seratus lima puluh juta . Eh ? tu bukan lagu Ainan Tasneem ke *SIGH*

 

Kalau nak kupas soal jodoh mungkin saya mentah untuk berkata kata tetapi sebagai seorang perempuan yang tidak lekang dari soal cinta kasih mahupun sayang . Jodoh itu rahsia Allah dan setiap manusia punya jodohnya masing masing.Allah mengatur dengan molek bak kata orang kelantan *Senyum* Jadi kita hargai dengan sebaik mungkin.



Amboiiiiii sekarang ni pandai berkata-kata straight to the point je la Fazlynn berkerut kerut dahi orang yang tengah baca ni haha.Sebenarnya saya nak cerita tentang seseorang yang saya sayang suatu ketika dulu . Dulu ? sekarang macam mana ?Sekarang alhamdulillah mungkin Allah pertemukan balik setelah sekian lama mungkin jodoh kuat ecehhhh mungkin la siapa tahu kan ? 


P/s: Saya tunggu kepulangan  awak selasa ni Arief :) hikkkssss

Gtg now . Assalamualaikum.



Salam sayang,
NorFazlinBadrolhisham
XOXO

 



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.