Owl :3

Baju Tunang Dah Siap !

Assalamualaikum Hai :)

Apa! Fazlin dah nak bertunang dengan siapa ? orang mana ? umur berapa ? handsome ke ? Cop cop cop nanti duluuuuuu propa lebih title "Baju tunang dah siap' ewah ewah ada hati nak tunang blaja dulu oiiiiiiiiiii hahahaaa. Hai awak , awak , dan awak semuaaaaaaa :) Iyeeeeee bukan saya nak bertunang haritu classmate saya baru saja selesai bertunang alhamdulillah nak jadi milik orang dah baru 18 tahun oiii saya ulang LAPAN BELAS TAHUN ! Mula mula kami semua memang terkejut alah bak kata orang dulu-dulu "Kalau dah jodoh tak kemana" So Barakallah to you SitiFatehahJasni :) Nanti hang khawin jangan lupa jemput . 

Fyi cousin saya nak melansungkan perkhawinan bulan enam ni so tema merah jambu+ biru . Kombinasi warna yang agak menarik  warna kegemaran saya pulak tu memang ngammmmm lah. Fikir punya fikir tercetus lah idea nak tempah baju kurung special untuk wedding tu nanti soooooooo *DrumsSound* saya pilih Peplum kurung ! Dunia fesyen sentiasa berubah macam macam design asal kan tak berlebihan dan mengikut syariat sudahla jangan terlalu ikutkan sangat tidak salah pon nak berfesyen.Sekarang ni peplum kurung tengah hot dekat pasaran macam macam warna material kain dan pelbagai bentuk pendek kata boleh rambang matalah.

Simple but cute . hikksss n_n

Credit to my ummi thanks sebab jahitkan lace dekat tangan harapkan saya ? aduhhhhh bab menjahit la paling lemah so bakal bakal mertua diluar sana jangan ambil saya sebagai menantu sebab saya tak reti menjahit memasak saja boleh hahaha . 

P/s: Arief awak suka warna apa ? hiksssss

Okay gtg now :) Assalamualaikum 


Salam Sayang ,
Nor Fazlin Badrolhisham 
XOXO

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.