Owl :3

Jika Allah Izin.

Awak.




'Happy Monthly Anniversary' Harini 28/8/2013 genap 3 tahun 10 bulan saya mengenali budak lelaki yang agak handsome dan kuat merajuk *Drumroll* Arief Iskandar *clapclap*Terima kasih untuk awak kerana mengizinkan saya mengenali hati budi awak .Banyak kenangan pahit,manis,suka,duka saya bersama awak tak lupa keluarga awak juga.Yang manis saya akan simpan manakala  yang pahit jadikan pengajaran untuk saya dan awak.Selama itu juga saya kenal awak , sayang awak ,ambil berat tentang diri awak.Saya harap awak lebih matang dan kurangkan kiri perangai buruk awak tu merajuk to the max penat saya nak pujuk la hihihi.Saya sentiasa tak putus selitkan nama awak dalam doa saya Insha Allah jika Izin Allah jodoh kita tak kemana . 







Salam sayang,

NorFazlinBadrolhisham
XOXO 







No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.