Owl :3

'Sepi menemaniku'

Kadangnya memang lemah. Rapuh terkena tohmahan. Hebat kata perlian. Tapi kuatkan diri. Istighfar , satunya yang aku harap tidak lekang dari bibir. Terima kasih Tuhanku. Dalam diam aku. Sebalik senyuman aku. Aku banyak pendam. Aku punya perasaan.Biar aku sahaja yang menanggung segala tohmahan .Aku kuat menghadapinya . Aku tidak mudah melatah justeru itu aku membawa diri dari segala drama dan terus mendiamkan diri begitu bagai kan aku tidak wujud . Syukur ku punya teman yang faham perasaan ku dia juga sabar menghadapi segala dugaan pada aku dialah peneman kala sepiku .


'Ya Allah kuatkanlah semangatku teguhkanla iman ku Ya Allah agar aku dapat menempuh segala dugaan dan cabaran yang mendatang dengan tenang  ' Aminnn Ya Rab !

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.